لپ تاپ استوک چیست؟

بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.

لپ تاپ استوک چیست؟

۱۷۸ بازديد
لپ تاپ استوک، لپ تاپ هایی هستند که فصل فروش آنها در کشور های خارجی به اتمام رسیده است. به عبارت دیگر نمی توان لپ تاپی که تازه به بازار عرضه شده است را خریداری کرد. ممکن است در هنگام خرید نتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما قیمت پایین و مقرون به صرفه آن باعث می شود که این موضوع اهمیت خود را از دست بدهد. این محصولات که در بازار به لپ تاپ استوک اروپایی نیز مشهور هستند، معمولا برای استفاده در بازارهای خارج از ایران تولید شده و مدل های آکبند این محصولات، به دلایل مختلفی از جمله عدم استقبال مشتریان از قیمت بالای آن ها، در همان سال تولید و عرضه در بازار جهانی، در کشور ما دیده نمی شوند. بعد از حداقل دو سال از زمان تولید، این محصولات با کاهش قیمت مناسب وارد کشور شده و کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. یکی از نمونه ها در این راستا  لپ تاپ استوک لنوو می‌باشد.

این لپ تاپ ها دارای درجه بندی A , +A , ++A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود. فروش این محصولات در استوک تاپ نیز با همین گرید ها انجام می شود.
درجه A++: لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوبی دارند و دارای کمترین خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها گاهی به کمتر از 6 ماه می رسد. انواع لپ تاپ استوک dell در سایت آبیدر استوک با گرید بندی بالا موجود هستند.
درجه A+: این لپ تاپ ها دارای خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. این کالاها سالم بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده A++ نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند.
لپ تاپ های درجه A+ نسبت به درجه A++ قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است. این نوع گرید معمولا ظاهر خوبی نسبت به گرید ++ نداشته و با خط و خش همراه است.
خرید لپ تاپ استوک با وجود مزایای خوبی از جمله قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و سخت افزار حرفه ای، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده کالا است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد !
در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت خرید لپ تاپ استوک کشیده می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.