نقد و بررسی لپ تاپ ام اس آی GS66

بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.

نقد و بررسی لپ تاپ ام اس آی GS66

۷۲ بازديد
در این طراحی، تمام دستگاه اعم از بیرون و داخل آن به رنگ مشکی در آمدهاند و حتی لوگو لیزر که در پشت مانیتور وجود دارد به سختی دیده میشود. ایراد بعدی، به گوشههای پشت شاشی برمیگردد. لپ تاپ ام اس آی GS66 Stealth از ساخت بسیار با کیفیتی بهره میبرد و اگر تمام قسمتهای آن را با دست فشار دهیم اصلا امکان ندارد که شاهد حتی کمی انعطاف باشیم. لولا دستگاه نسبت به مدلهای سال گذشته ارتقا یافته و از امکان باز شدن نمایشگر در زاویه 180 درجه پشتیبانی میکند. اول از همه، پایین جلوی شاسی با تعبیه یک قسمت پلاستیکی کمی بد فرم و به شکلی نامناسب ساخته شده است. البته شاید دلیل آن این است که هنگام تایپ کردن دست کاربر در شرایط ناراحتی قرار نگیرد، اما برای لپتاپی در این رده قیمتی، این طراحی به هیچ عنوان زیبا نیست. تنها قسمتی که شاید بتوان در طراحی لپ تاپ MSI GS66 Stealth به آن ایراد گرفت گوشههای شاسی این دستگاه است. اگر مایلید درباره لپ تاپ برای وارزون حتما لینک رنگی را دنبال کنید.
 
این نسخه از نرمافزار تغییرات زیادی در بهینه کردن ابزارها و فرامین داشته و ویژهترین قابلیتی که میتوان از آن نام برد Artboard است که شما میتوانید در یک Document پروژههای مختلف بسازید. یکی از امکانات جالب در این نسخه از فتوشاپ هم هماهنگی بین فتوشاپ CC 2017 و برنامه جدید طراحی نرمافزار و اپلیکیشن شرکت ادوبی با نام Experience Design است که آن را Adobe XD هم مینامند. برای تهیه این نرمافزار از سایت ادوبی باید حدود ۲۰٫۹۹ دلار به صورت ماهیانه پرداخت کرد. انتشار فایلها در سیستم Cloud میتواند برای مدیریت فایلها در چندین رایانه استفاده شود. نرمافزار فتوشاپ با شعار (Reimagine reality with Photoshop) انتشار یافتهاست که به معنی واقعیت را با فتوشاپ مجدداً تصور کنید، میباشد. در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ توسط ادوبی رونمایی و به بازار عرضه شد. تغییر پنجره New Document (افزوده شدن امکان دسترسی به Presetها و قالبهای آماده Adobe Stock جهت شروع پروژه). در این نسخه دیگر خبری از ورژن ۳۲ بیتی برای ویندوز نیست و این نسخه فقط برای ویندوزهای ۶۴ بیتی ارائهشدهاست. برای اطلاعات بیشتر، مطالعه‌ی مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ تهران را از دست ندهید.
لپتاپهای با قیمت مناسبتر دارای صفحه نمایشهای 1366×768 هستند، اما اگر بودجهتان اجازه میدهد، توصیه میکنیم که 1920×1080 تهیه کنید که همچنین از آن به عنوان Full HD یا 1080p یاد میشود. در این بخش از راهنمای خرید لپتاپ و پیشنهاد خرید لپ تاپ خوب است بدانید که پردازنده گرافیکی قدرتمند یکی دیگر از مشخصات یک لپ تاپ خوب به حساب میآید. برخی از لپتاپهای پیشرفتهتر دارای صفحههای نمایشی با اندازه 2560×1600 یا 3200×1800 یا حتی 3840×2160 هستند که همگی تصویری شفاف دارند و برق بیشتری مصرف میکنند و عمر باتری کمتری دارند. اگر بازیهای کامپیوتری انجام نمیدهید، اشیای سه بعدی طراحی نمیکنید یا به ویرایش ویدئوهایی با رزولوشن بالا نمیپردازید، تراشه گرافیکی یکپارچه (نوعی که حافظه سیستم را به اشتراک میگذارد) برای شما مناسب خواهد بود؛ مخصوصا گرافیکهای آنبورد آیریس Xe اینتل. در ادامه مشاوره خرید لپ تاپ و راهنمای خرید لپتاپ ، از دیگر ویژگی های یک لپ تاپ خوب لمسی بودن نمایشگر آن است.
مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ کاربردی
قدرت این لپتاپ برای وبگردی و کارهای اینترنتی بسیار مناسب است. از نقاط ضعف این لپتاپ میتوان به وزن زیاد و طراحی نسبتا حجیم اشاره کرد. عمر باتری تا ۱۱ ساعت است و با یک نسخه ویندوز ۱۰، به بازار عرضه میشود. استفاده از این لپتاپ در خوابگاه یا کلاس آسان است. در یک تست، حتی زمانی که یک ویدیوی یوتیوب با کیفیت 1080p پخش میشد این لپتاپ ۱۰ تب فایرفاکس را به راحتی بارگیری کرد. به نظر میرسد که لپتاپ Pavilion 14 برای بیشتر دانشجویان، بهترین لپ تاپ دانشجویی موجود است. کیفیت ساخت این لپتاپ نیز خوب است و از پورتهایی مثل پورت HDMI، پورت USB Type-C و شبکه را نیز بهره میبرد. بسیاری از دانشجویان برای امور دانشگاهی خود نیاز به لپتاپی با قدرت بیشتر و امکانات بالاتر هستند. لپتاپ Aspire E 15 به همان اندازه که یک لپتاپ کمتر از ۵۰۰ دلار میتواند باشد، با کیفیت است. صفحهکلید این لپتاپ به دلیل فنری بودن و فاصله مناسب کلیدها برای تایپ راحت است.
مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ غرب تهران
یکی از گوشی های شناخته شده و با تیراژ تولید بالا که بیشترین ظرفیت باتری را داراست گوشی سامسونگ M30 S می باشد. گوشی هایی که از اینترنت نسل چهارم یا LTE پشتیبانی میکنند، به هنگام روشن بودن LTE، خیلی زود باتری را خالی می کنند. با توجه به سرعت زندگی های امروزی و مشغله های فراوانی که مردم در زندگی دارند، بالا بودن ظرفیت باتری هم جزو ویژگی های مهم در خرید گوشی موبایل محسوب می شود. البته بایستی در نظر داشته باشید که ظرفیت باتری، مشخص کنندهی مدت زمان روشن بودن و کارکرد گوشی نیست. سرعت خالی شدن باتری به عوامل مختلفی مثل تعداد نرم افزارهای اجرا شده، اندازه و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت صفحه نمایش گوشی، سرعت پردازنده و تکنولوژی ارتباطات رادیویی به کار رفته در گوشی بستگی دارد. گوشی های امروزی به طور متوسط ظرفیتی معادل 4000 تا 5000 میلی آمپر دارند. چرا که افراد شاغل یا کسانی که می خواهند ساعت های زیادی را با گوشی خود کار کنند.
منابع بازرگانی پیش بینی می کنند صادرات LPG ایران از ۵.۵ میلیون تن در سال ۲۰۲۱ به ۵.۶ میلیون تن در سال ۲۰۲۲ خواهد رسید. مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به اجرای پروژه تفکیک فازی در این مجموعه گفت: این پروژه که اکنون یک سال از اجرای آن میگذرد تحول مهمی برای پالایشگاه است. عمدهٔ کار این نمایشگاه عرضه نو آوریها در زمینه تکنولوژی است. بهترین راه تعمیر یخچال سامسونگ، ال جی و دوو در تهران چیست؟ ورود LPG به سبد سوخت خودروها موضوعی است که از هر طرف به آن نگاه میکنیم، کشور متضرر خواهد شد. روزی ۲۵۰۰ تن ال پی جی ،کجا میرود ؟ محل کنونی این نمایشگاه در دره شهر لاس و گاس ایالت موادادر ایالات متحده آمریکا قرار دارد. منابع بازرگانی پیش بینی می کنند صادرات LPG ایران از ۵.۵ میلیون تن در سال ۲۰۲۱ به ۵.۶ میلیون تن در سال ۲۰۲۲ خواهد رسید. بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ 2022 - 2021 : نمایشگاه بینالمللی سیئیاس به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی میباشد. این نمایشگاه در ژانویه هر سال شروع به کار میکند.
مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیک
اتصال یک کارت گرافیک خارجی به لپ تاپ دو گزینه برای “ایجاد دوستان” با یک آداپتور گرافیکی دسکتاپ وجود دارد. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در روند شناسایی و ارتقا کارت گرافیک میتوانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. که تقریباً با همه لپ تاپهای امروزی سازگار هستند. اولین استفاده از تجهیزات ویژه به نام “ایستگاه اتصال” است ، دوم این است که دستگاه را به اسلات داخلی mPCI-E وصل کنید . فروشگاه اینترنتی نارستان; برندها; گارانتی ها; مجله آنلاین; پیگیری سفارش. چک کردن کارت وایرلس لپ تاپ. کارت شبکه اکسترنال یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده از پورت شبکه روی کامپیوتر و به خصوص لپ تاپ است. پاور بانک ای دیتا; پاور بانک انرجایزر; پاوربانک شیائومی; اسپیکر. امروزه تمامی لپ تاپ ها کارت وایرلس دارند و شما می توانید طبق عکس زیر با رفتن به صفحه device manager در قسمت network adapter آن را مشاهده کنید . سفارش آنلاین انواع کارت گرافیک با بهترین قیمت و گارانتی اصلی از فروشگاه اینترنتی نارستان . کابل برق لپ تاپ تسکو; کارت حافظه . کارت حافظه ای دیتا; کارت حافظه سامسونگ; کارت حافظه سیلیکون پاور; پاوربانک. اسپیکر تسکو; هدست، هدفون. برخی از شرکتهای سازنده لپ تاپ مانند msi کارت گرافیک های اکسترنال را عرضه کرده اند.
طراحی این لپ تاپ به دو در یک معروف است، بدین معنی که هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت می توان از آن استفاده کرد. در واقع صفحه لمسی ایسوس زنبوک فلیپ اس یو ایکس 370 این امکان را فراهم می کند تا بدون نیاز به صفحه کلید در مواردی خاص، با آن کار کرد. یکی از بهترین لپ تاپ های ساخت شرکت اپل در سال 2018 است که البته معایبی نیز دارد، مثل حذف پد لمسی و یا عدم طراحی زیبا و با کیفیت صفحه کلید. خصوصیت بارز دیگری که این مدل را نسبت به بقیه منحصر به فرد می کند، قیمت مناسب آن است که حتی برای کاربران با بودجه کم نیز، قابل خرید خواهد بود. اما به هر حال، مک بوک پرو انتخابی شایسته است و تمامی نیازهای یک کاربر را برطرف می کند. کمی عجیب به نظر می رسد که چرا اپل در تولید جدیدترین محصول 2018 خود، از آخرین نوع تراشه استفاده نکرده و با وجود نسل هشتم پردازشگر های Intel Core از سری هفتم آن استفاده کرده است.
سریهای IdeaPad 100، 300، 500 و 700 هم از نظر مشخصات و هم از نظر قیمت افزایش مییابند تا تشخیص مدل در محدوده قیمتی شما آسان تر شود. این یک انتخاب غیر متعارف اما شگفت آور بسیار بر روی قدرت آن ها موثر است. این سری آنقدر موفق بوده است که لنوو حتی یک سری گیمینگ IdeaPad را معرفی کرده است که به پر کردن شکاف بین مدل های مقرون به صرفه و سری های اختصاصی تر Legion کمک می کند. سریهای Legion Y، Legion 5 و legion 7 نشان دهنده سه سطح متفاوت از قیمت و عملکرد هستند، اما قدرتمندترین مدل در هر زمان ممکن است قیمتی متفاوت برای شما داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های مشترک این سری ها صفحه کلیدهای واکنش پذیر فوق العاده آن ها است که برای نیازهای سنگین گیمینگ های حرفهای طراحی شدهاند. صرف نظر از مشخصات، آخرین نسل لپ تاپ های Legion پردازنده های AMD Ryzen 5000 را با پردازنده های گرافیکی Nvidia RTX ترکیب می کنند.
در این قسمت شاسی، شاهد یک لبه تیز هستیم که کیفیت رنگ آن نیز چندان جالب نیست و شانس رنگ پریدگی آن زیاد است. در دو سمت این ترک پد دو شیار بلندگو لپ تاپ MSI GS66 Stealth قرار گرفتهاند که میتوانند به صورت همزمان به دو طرف بالا و پایین صدا پخش کنند. در سمت راست شاسی دستگاه شاهد قرارگیری جک هدفون، دو پورت SuperSpeed USB 10Gbps USB-A، یک درگاه SuperSpeed USB 10Gbps USB-C و یک درگاه 2.5 گیگابایتی اترنت هستیم. نکته قابل توجه دیگر در مورد GS66 Stealth صفحه کلید تمام RGB این دستگاه است. یک ترک پد عریض با سطحی شیشهای در پایین شاسی قرار گرفته که هیچ ایرادی نمیتوان به آن گرفت. این درحالی است که سمت چپ لپ تاپ گیمینگ MSI GS66 Stealth از درگاه شارژ، یک درگاه تاندربولت 3، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه SuperSpeed USB 10Gbps Type-A میزبانی میکند. امکان تنظیم کلیدهای مکرو برای تمام کلیدهای این صفحه کلید در اپلیکیشن AteelSeries وجود داشته و حتی تغییر رنگ RGB کیبورد نیز از این طریق امکان پذیر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.